اس ام اس های عاشقانه
اس ام اس های عاشقانه
زندگی دفتری از خاطره هاست یک نفر در دل شب یک نفر در دل خاک یک نفر همدم خوشبختی هاست یک نفر همسفر سختی هاست چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد ما همه همسفر و رهگذریم ‏ آنچه باقیست فقط همین خوبیهاست.

مجموعه اس ام اس های خنده دار جدید و زیبا سری 3

 

دانلود نرم افزار , برنامه , موبایل , بازی آندروید , نرم افزار آندروید - اس ام اس های خنده دار سری ۱۲

الهی چوب بشی پشمک بشم دورت بگردم بعدش منو بخورن تو لخت بشی هرهر بخندم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نماز معتادها: بشم الله … قفل و داد به احد احد داد به صمد احد لم داد انور لم داد اونو ولم کن باابا حال ندالیم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زنان به خوبی مردان میتوانند اسرار را حفظ کنند ولی به یکدیگر می گویند

تا در حفظ آن شریک باشند !

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مهمه که بتونی دختری رو پیدا کنی که باباش پولدار باشه،

دختری که خوش تیپ باشه، دختری که دوستت داشته باشه

ولی مهم تر از همه اینه که این ۳ تا دختر نباید همدیگر رو بشناسن !!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اگر طاووس برای ناز کردن و روباه برای فریب دادن وتمساح برای اشک ریختن وکلاغ برای

قارقار کردن داشته باشی دیگر نیازی به زن گرفتن نداری !

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره !

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یه روز یه دختر دعا می کنه خدایا :

من چیزی برای خودم نمی خوام فقط یه داماد خوب و خوشگل نصیب مادرم کن !!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یادت باشه دنباله ۳چیز ندویی :

۱ـ اتوبوس ، مترو ، دختر !

حالا چرا ؟ چون هر کدومشون برن ۱۰ دقیقه بعد یکی دیگه میاد !!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

میدونی مزییت مجرد بودن چیه ؟؟ از هر طرف تخت که عشقت بکشه میتونی بیای پایین !!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

غضنفر به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ غضنفر می گه : آره ، تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما !

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ چیز برای من لذت بخش تر از این نیست که من برای تو اس ام اس بدم و تو خر کیف بشی !!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امکانات زندگی در عشایر :
غذا : کشک
یخچال : مشک
حمام : تشت
دستشوئی : دشت !

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به پلیش ها میگن همتون باید ریش بزارین قراره بازرس بیاد .

بازرس میاد همشون ریش گذاشته بودن بجز یکی

ازش میپرسن تو چرا ریش نزاشتی شلوارشو میکشه پایین و میگه من پلیس مخفی هستم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یه دختره به یه پسره میگه اگه منو بوس کنی واسه همیشه برای تو میمونم

پسره میگه: ممنونم از هشداری که بهم دادی !!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

می دونی چرا زنها بیشتر از مردها عمر می کنند؟ . . . چون زن ندارن!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دختره به دوستش زنگ میزنه میگه , یه پسره دنبام راه افتاده , چیکار کنم؟ دوستش میگه

خوب تندتر راه برو!! دختره میگه من دارم تند میرم ولی اون خاکتوسر خیلی یواش راه میره!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مرد عاشق تا وقتی ازدواج نکرده نا تمام است وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است!


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

نظرات شما عزیزان:
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, توسط وحید فارسی نژاد